1,2,3, je eigen vaste accountsecretaresse

Terwijl we eindelijk genieten van heerlijk zomerweer, is het een drukke boel bij SBB in Bussum en Almere. Er wordt weer verhuisd en dit keer niet alleen intern! Met ingang van 1 juni nemen wij namelijk het Bussumse bedrijf On Call over. Kenners van SBB denken misschien ‘goh, de overname van het Almeerse Switch & Go 2 jaar geleden smaakte zeker naar meer”. En dat is wel een beetje zo. Deze stap nemen we om in te spelen op de vraag van onze klanten naar eigen, vaste accountsecretaresses.

In de 30 jaar dat SBB bestaat hebben wij een voorsprong opgebouwd die uitdaagt tot continu innoveren. We zien dat managers steeds meer zelf doen en geen full time secretaresse meer in dienst hebben. Met de overname kunnen meer klanten een beroep doen op een eigen, vaste accountsecretaresse.

Spannende overstap?

On Call is geen onbekende voor SBB. Ineke van Bree, de eigenaar van On Call vertelt: “ik wil meer tijd besteden aan andere zaken dan On Call. Daarvoor wil ik mijn bedrijf wél in vertrouwde handen overdragen. Pascale en ik wisselen wel vaker ervaringen uit. Bij het 12,5 jubileum van On Call heeft SBB onze telefonie verzorgd, zodat wij met klanten en medewerkers op stap konden. Dat geeft wel aan dat er al een goede vertrouwensbasis ligt”.

Stoelendans.. wie zit waar?

Terwijl Kitty geniet van een heerlijke vakantie, proberen Maaike en Jacqueline hun nieuwe werkplek uit.

Voor klanten van On Call verandert er niets. Jacqueline toe Water, Kitty Papenburg en Maaike de Rooy blijven het  vertrouwde, vaste aanspreekpunt.  Zij verhuizen naar het kantoor van SBB in Bussum.

Vaste SBB medewerkster Sandra ziet in de veranderingen een mooie uitdaging: “Ik ga samen met Gabriëlle het team in Almere versterken. Als accountsecretaresse kan ik ál mijn vaardigheden inzetten en het is fijn te merken hoe blij klanten zijn dat we veel meer voor ze kunnen doen”.

“En het leuke is dat de klant helemaal niet merkt waar we zitten” voegt ze daar met een lach aan toe. “We springen naadloos voor elkaar in en soms merk je gewoon dat een klant opgelucht is dat er geen gedoe is met vakanties en ziekte. Wij nemen altijd telefoon aan en het secretariaat gaat ook altijd door. Dat geeft wel een kick.”

Share This