Uw telefoniste en secretaresse op afstand

Wij maken al uw regelwerk tip top in orde!

Het SecretariaatsBuro is in 1985 opgericht. Voor ons heeft het ‘werken op afstand’ dus geen geheimen meer. Inmiddels beantwoorden wij de telefoon voor zo’n 300 ondernemingen, verenigingen en stichtingen in heel Nederland. Én voeren wij voor velen van hen het secretariaat.

Vanuit ons ruime kantoor in Almere ondersteunen wij onze klanten. We doen waar we goed in zijn en doen dat met veel plezier. Het geeft een kick als klanten terugkoppelen dat het zo vertrouwd aanvoelt. Nog mooier is als ook zij van hún klanten horen dat ze professioneel en vriendelijk geholpen zijn.

Ons team

Onze secretaresses zijn hoog opgeleid en hebben ruime werkervaring. Sterker nog: zij zijn kanjers in dienstverlening! Wij vinden het belangrijk dat er een klik is tussen de opdrachtgever en de secretaresse. Dat bevordert makkelijk schakelen en een goede samenwerking. Wij groeien mee met de ontwikkelingen in ons vak en in de markt. U kunt het organiseren van een evenement of jaarvergadering met een gerust hart aan ons uitbesteden!

Continuïteit en vertrouwelijkheid staan bij ons voorop. 

pascale jongejans flevolandse zakenvrouw van het jaar 2016
Pascale Jongejans, directeur

Vlak nadat we de 30e verjaardag van SBB vierden, werd ik gekozen tot Flevolandse Zakenvrouw van het jaar. Wat een geweldige kroon op ons werk! Toch gaat het werk gewoon door en vernieuwen we onze dienstverlening continu. We waren onze tijd al ver vooruit en dat willen we graag zo houden.
Heeft u behoefte aan taakgerichte ondersteuning? Bel 035 – 694 68 69 en dan bespreken we hoe u meer rust krijgt.

Trots op wat we bereikt hebben

Pascale Jongejans,

Toen ik in 1996 het SecretariaatsBuro van oprichter Els Snoek overnam, was het nog een klein bureau. Sindsdien zijn we enorm gegroeid. Steeds meer opdrachtgevers uit heel Nederland weten ons te vinden. In de 30 jaar dat SBB bestaat hebben wij een voorsprong opgebouwd die uitdaagt tot continu innoveren. En dat wordt gezien, want in 2016 werd ons werk bekroond met de titel Flevolands Zakenvrouw van het Jaar. Een groot compliment voor alle medewerksters!

We zien dat managers steeds meer zelf doen en geen full time secretaresse meer in dienst hebben. Dat vroeg om uitbreiding en het verzoek van Ineke van Bree of we haar bedrijf On Call wilden overnemen, kwam dan ook als geroepen. Door de overname kunnen steeds meer klanten een beroep doen op een eigen, vaste accountsecretaresse.

Het leuke is dat de klant helemaal niet merkt waar we zitten. Onze medewerksters springen naadloos voor elkaar in en soms merk je gewoon dat een klant opgelucht is dat er geen gedoe is met vakanties en ziekte. Wij nemen altijd telefoon aan en het secretariaat gaat ook altijd door. Dat geeft wel een kick.

Wij staan voor u klaar

Jacqueline, account secretaresse
René, hr en projecten

Trudy, back office medewerkster

 

Wendy Groenewold, back office medewerkster

 

Nikita, secretariaatsassistent

 

Sam, operationeel manager

Anne Myrthe, back office medewerkster

 

Esma, account secretaresse
Fenna de Groot, account secretaresse
Marielle, back office medewerkster
Irma, account secretaresse
Anja, back office medewerkster

Voordelen

Altijd iemand van ons beschikbaar

 

Geen dure werkplek- en apparatuur aanschaf

 

Nooit onnodige loonlasten, u betaalt alleen voor de productieve uren

 

Voorzien van alle faciliteiten, applicaties en technische gemakken voor dataverkeer van en naar ons secretariaat, voeren wij al uw opdrachten vlekkeloos uit en leveren het binnen no time weer bij u in. En goed om te weten: wij zetten uw gegevens niet in de cloud, maar op onze eigen servers.

Flexibiliteit en toch kostenbesparing

Wij passen onze diensten aan de ontwikkelingen binnen uw organisatie aan. Met de flexibele inzet van onze vaardigheden bespaart u op uw overheadkosten en hoeft u geen personeel te managen. Met ons team waarborgen wij de continuïteit.

En met onze flexibele pool garanderen we korte verwerkingstijd bij speciale acties, zoals het verzorgen van mailingen.
Geen mooier compliment dan een klant die zegt ‘jullie zijn écht een verlengstuk van ons bedrijf!’

Gabriëlle
“Het leuke is dat de klant helemaal niet merkt waar we zitten. We springen naadloos voor elkaar in en soms merk je gewoon dat een klant opgelucht is dat er geen gedoe is met vakanties en ziekte. Wij nemen altijd telefoon aan en het secretariaat gaat ook altijd door. Dat geeft wel een kick.”

Jacqueline
“Als accountsecretaresse kan ik ál mijn vaardigheden inzetten en het is fijn te merken hoe blij klanten zijn dat we veel meer voor ze kunnen doen”.

Almere
Transistorstraat 71 M, 1322 CK Almere
Postbus 22142, 1302 CC Almere

E-mail sbb@sbb.nl
Telefoon 035 - 694 68 69
Kvk 32063627
Privacystatement

 

Share This