SecretariaatsBuro B.V. is in 1985 opgericht. Inmiddels beantwoorden wij de telefoon voor zo’n 150 ondernemingen, verenigingen en stichtingen in heel Nederland. Ook voeren wij voor velen van hen het secretariaat.

Steeds meer ondernemers ontdekken de meerwaarde van onze professionele secretaresses. We beheren voor hen de agenda, zorgen voor orde in mailboxen en notuleren vergaderingen. We werken dictaten uit en redigeren rapporten. Verenigingen en stichtingen krijgen rust omdat wij de ledenadministratie en het secretariaat voor hen verzorgen.

Professionals

Onze secretaresses zijn hoog opgeleid en hebben ruime werkervaring. Sterker nog: zij zijn kanjers in dienstverlening! Wij vinden het belangrijk dat er een klik is tussen de opdrachtgever en de secretaresse. Dat bevordert makkelijk schakelen en een goede samenwerking. Wij groeien mee met de ontwikkelingen in ons vak en in de markt. U kunt het organiseren van een evenement of jaarvergadering met een gerust hart aan ons uitbesteden!

Flexibiliteit en toch kostenbesparing

Wij passen onze diensten aan de ontwikkelingen binnen uw organisatie aan. Met de flexibele inzet van onze vaardigheden bespaart u op uw overheadkosten en hoeft u geen personeel te managen. Met ons  team waarborgen wij de continuïteit. U heeft altijd opvang in geval van ziekte en vakanties. En met onze flexibele pool garanderen we korte verwerkingstijd bij speciale acties, zoals het verzorgen van mailings.

 

Wij staan voor u klaar: Leonie, Karin, Maureen, Gabriëlle, Pascale, Sandra, Sylvia, Mijnie en Anita.

secretariaatsburo-secretariele-diensten-telefoonservice-secretariaat-ledenadministratie-notuleren-vergaderingen

  • Uw bedrijf altijd telefonisch bereikbaar
  • Uw mailbox georganiseerd
  • Geen vaste personeelslasten
  • Continuïteit verzekerd
  • Vertrouwelijkheid gewaarborgd
  • Al 30 jaar ervaring
  • Goed geregeld!