Ledenadministratie en secretariaat

Laat die taken maar aan ons over. Dat geeft rust, echt.

 

Als u in het bestuur zit van een beroeps-of branchevereniging of stichting, krijgt u te maken met allerlei regelzaken, zoals het secretariaat en de ledenadministratie. Tijdrovende taken, die u er niet zomaar ‘even’ bij doet.

Als wij deze taken van u overnemen, is uw ledenadministratie vlot en tip top in orde.

We voeren voor u het complete secretariaat, notuleren vergaderingen, sturen de stukken rond en organiseren ledenbijeenkomsten. Dat geeft rust en u kunt focussen op de bestuurstaken.

Deze taken nemen wij vlot van u over

  • ledenadministratie
  • financiële administratie
  • vergaderingen notuleren
  • mailingen
  • jaarvergadering en congressen organiseren
  • uitnodigingen en stukken versturen
  • aanmeldingen bijhouden

BEL 035 – 694 68 69 en wij brengen uw regelwerk tip top in orde!

vergaderingen zorgeloos en goed georganiseerd

professioneel secretariaat zonder overheadkosten

ledenadministratie op orde

continuïteit verzekerd

AVG-proof

Secretariaat op afroep

U bent een beroeps- of branchevereniging waar leden iets van verwachten. Met het SecretariaatsBuro pakt u al het regelwerk professioneel aan, zonder de overheadkosten van een eigen secretariaat. Probeer het eens uit en ervaar de rust die u krijgt.

Ook voor het notuleren van een congres of vergadering draaien wij ons hand niet om. Nog voordat u bijgekomen bent van alle hectiek, zijn uw notulen al helemaal uitgewerkt.

Referenties

Referenties

De Musical bedankt de dames van SBB voor de al ruim 8 jaar durende professionele afhandeling van de telefoontjes! Ook bij urgente situaties denken ze mee en zullen ze niet rusten totdat de beller naar behoren geïnformeerd is en zijn of haar vraag bij de juiste persoon is terechtgekomen. Dit gaat altijd gepaard met kalmte en vriendelijkheid.

De dames van SecretariaatsBuro zorgen ervoor dat zowel onze vaste als mobiele lijnen op uiterst professionele en klantvriendelijke wijze worden beantwoord indien wij niet beschikbaar zijn. Dit draagt voor ons bij aan een hoge klanttevredenheid bij onze relaties. Onze tip: hef uw voicemail dus per direct op!

Dustin Zweers

Op momenten dat het ons niet uitkomt kunnen we altijd terugvallen op de dames van het SecretariaatsBuro die professioneel de telefoon voor ons beantwoorden.

José Comes

Sinds de start van PlanPlan in 2000 werken wij al met de telefoonservice van SBB. Wij hebben dan ook nooit zorgen over onze bereikbaarheid en kunnen ons in alle rust richten op gesprekken met klanten; de mobiel kan in de tas blijven. SBB draagt voor ons bij aan ontspannen kunnen ondernemen.

Andrea Berkelder

Mijn secretaresses van het SecretariaatsBuro zitten misschien fysiek niet om de hoek, maar feitelijk zijn zij altijd nabij. Alert, betrokken en accuraat. Mijn eigen klanten waarderen daardoor de professionaliteit van mijn bedrijf.

Leo van den Hoek

We zijn heel enthousiast over de immense inzet, de buitengewone betrokkenheid en het makkelijke meedenken van de medewerkers van SBB!

Zelf ben ik maar 20 uur per week telefonisch bereikbaar op kantoor. De overige 20 uur vult SBB in. Zij weten de telefoontjes prima te filteren. Kan het wachten, volgt er een melding per e-mail. Is het dringend, dan nemen ze direct contact met me op. Soms wordt er dan fysiek doorverbonden, maar ik kan ook prima een instructie geven en dan handelt SBB het telefoontje verder af. Deze constructie loopt al diverse jaren en ik heb nog nooit van een klant gehoord dat zij het idee hadden met een extern bedrijf in gesprek te zijn!

Yvette van Minderhout
Secretariaat Haarden en Kachelbranche

Ik zie het als een samenwerking die we aangaan met als gevolg dat jullie een soort van interne secretaresse voor ons zijn. Jullie geven onze klanten het gevoel een echte medewerker van Eureka Parking te zijn. Met inlevingsvermogen en probleemoplossend mee te denken. Kortom; een zeer goed verlengstuk van Eureka Parking.

Leon Verhees

Het werken met SBB is zeer plezierig. Voor onze organisatie is onze bereikbaarheid een groot goed. Met SBB hebben wij een professionele receptie opgetuigd. Onze opdrachtgevers worden goed geholpen en dat komt de professionaliteit van onze organisatie ten goede. Een schot in de roos voor DMCC!

Patrick Jordens

Een klant, die was doorverbonden met een medewerkster van SBB, sprak ik later. Het eerste, dat hij mij in dat gesprek vroeg, was: “Heb jij een nieuwe medewerkster? Ik herkende haar stem niet? Die moet je in dienst houden!

Hans Benink

Effa Trainingen bestaat bijna 25 jaar. Al meer dan 10 jaar werken wij tevreden samen met SBB. De medewerkers verzorgden in die jaren afwisselende diensten; zoals agendaplanning voor onze trainers en het afvangen van inkomende telefoongesprekken, als wij allemaal extern zijn. Wij ervaren SBB als een stabiele, betrouwbare dienstverlener met fijne medewerkers!

Monique Veenstra

Wij werken al jaren met het SecretariaatsBuro. Ze zijn vriendelijk en accuraat. Ze staat onze klanten vriendelijk en vakkundig te woord wanneer onze eigen backoffice niet bereikbaar is. Ze kunnen ondertussen de namen van onze medewerkers en kennen het bedrijf. Dat geeft zowel ons als onze klanten een goed gevoel.

Michel van Roon

Wij lopen zó de deur uit, zonder ons zorgen te maken over de opvang van telefoontjes.

Gijs den Hollander

De mensen van SBB voelen zo vertrouwd. Het is net alsof je een groot team aan secretariaatsmedewerkers hebt die bij je eigen bedrijf horen.

Paul Schmidt

Almere
Transistorstraat 71 M, 1322 CK Almere
Postbus 22142, 1302 CC Almere

Bussum
Vaartweg 80, 1401 RD Bussum
Postbus 279, 1400 AG Bussum

E-mail sbb@sbb.nl
Telefoon 035 - 694 68 69
Kvk 32063627
Privacystatement

 

Share This