Als u in het bestuur zit van een beroeps-of branchevereniging of stichting, krijgt u te maken met allerlei regelzaken, zoals het secretariaat en de ledenadministratie. Tijdrovende taken, die u er niet zomaar ‘even’ bij doet.
Als wij deze taken van u overnemen, is uw ledenadministratie vlot en tip top in orde.
We voeren voor u het complete secretariaat, notuleren vergaderingen, sturen de stukken rond en organiseren ledenbijeenkomsten. Ook in deze ‘coronatijd’ kunt u op ons rekenen, want we zorgen ervoor dat uw vergadering gewoon doorgaat via video-vergaderen.
Dat geeft rust en u kunt focussen op de bestuurstaken.
Deze taken nemen wij vlot van u over
- ledenadministratie
- financiële administratie
- vergaderingen notuleren
- mailingen
- jaarvergadering en congressen organiseren
- uitnodigingen en stukken versturen
- aanmeldingen bijhouden
BEL 035 – 694 68 69 en wij brengen uw regelwerk tip top in orde!
vergaderingen zorgeloos en goed georganiseerd
professioneel secretariaat zonder overheadkosten
ledenadministratie op orde
continuïteit verzekerd
AVG-proof
Secretariaat op afroep
U bent een beroeps- of branchevereniging waar leden iets van verwachten. Met het SecretariaatsBuro pakt u al het regelwerk professioneel aan, zonder de overheadkosten van een eigen secretariaat. Probeer het eens uit en ervaar de rust die u krijgt.
Ook voor het notuleren van een congres of vergadering draaien wij ons hand niet om. Nog voordat u bijgekomen bent van alle hectiek, zijn uw notulen al helemaal uitgewerkt.
Referenties
Referenties

Almere
Transistorstraat 71 M, 1322 CK Almere
Postbus 22142, 1302 CC Almere
E-mail sbb@sbb.nl
Telefoon 035 - 694 68 69
Kvk 32063627
Privacystatement